Saturday 2 December 2017

Nikos mermigas forex trading


21 Ważne wnioski z 10 lat handlu walutowego 11232017 6:00 EST Przedsiębiorca na rynku Forex, Nikos Mermigas z Spartan Forex Trader Academy oddala mądrość i doświadczenie, które zdobył po 10 latach handlu na 21 lekcji. Nazywam się Nikos i prowadzę działalność na rynkach finansowych od 1999 roku. To już 13 lat. Zacząłem od zapasów i straciłem około 90 moich zainwestowanych pieniędzy w ciągu trzech lat. W 2002 roku zacząłem od handlu forex. Zajęło mi kolejne dwa do trzech lat, zanim zacząłem konsekwentnie zarabiać. Nauczyłem się ciężko i wciąż popełniłem wiele błędów, ale przynajmniej dowiedziałem się z tych błędów, a moje konto rosło powoli, ale stale. Aby pomóc chłopakom w prowadzeniu osobistego handlu, podzielę się 21 najważniejszymi lekcjami, które nauczyłem, które sprawiły, że pozostaję po ldquobrightrdquo. Lekcja 1: Czy Twoje badania Najpierw zacząłem od handlu w 1999 r., Ponieważ nagle wszyscy tutaj wydawało się, że miliony z zapasów. Ale jak już powiedziałem, wydawało się, że tak się wydawało. Większość opowieści była czystą fantazją i dobrym marketingiem, ale nie była prawdziwa. Oczywiście niektórzy zarobili dużo pieniędzy, ale tylko faceci, którzy znali grę. Tylko prawdziwi handlarze osiągnęli zyski, jak zawsze. Tego nie wiedziałem oczywiście. Po prostu słuchałem kilku przyjaciół, poszedłem do brokera i spędziłem dużo pieniędzy na niektórych zasobach bez nazwy. Oczywiście straciłem prawie wszystko i dlatego, że nie miałem pojęcia o podstawowym zarządzaniu pieniędzym io funkcjonowaniu rynków finansowych. Więc, wykonaj swoje badania, zanim zainwestujesz nawet grosz, a to prowadzi nas do przewijania lekcji. Lekcja 2: Nigdy nie słuchaj amatorów Kiedy straciłem moje ciężko zarobione pieniądze prawie 13 lat temu, czułem się chory. Nie tylko dlatego, że straciłem dużo pieniędzy, ale także dlatego, że słuchałem ludzi, którzy nigdy nie zarabiają na handlu. Były bardzo dobre z wyrazy i miały miliony pomysłów, ale nigdy nie widziałem ich handlu. Kiedy zapytałem tak zwanego ldquofriendrdquo, aby pokazać mi jakieś wyniki jego konta handlowego, zawsze znalazł ładne wymówki, aby tego uniknąć. Z czasem dowiedziałem się, że stracił wszystko w zapasach iw kasynach. Innymi słowy, konsultowałem się z hazardzistą. To tylko przykład i chcę powiedzieć, czy chcesz odnosić sukcesy w handlu, tylko radzić się i słuchać ludzi, którzy właściwie znają ich działalność. Lekcja 3: Dowiedz się, co naprawdę chcesz robić Jak wspomniano wcześniej, niektórzy zaczęli handlować tylko dlatego, że myślą, że to łatwe pieniądze. Większość początkujących zwykle kończy pracę, kiedy zaczynają tracić. Teraz niektórzy ludzie nalegają, ale dlaczego to jest ego, czy też dlatego, że donrsquot chce zaakceptować straty. Czy to jest dreszczyk emocji czy adrenaliny Czy to tylko pieniądze, czy może fakt, że przedsiębiorca może pracować w domu? To może być miłość od pierwszego wejrzenia i teraz musisz pracować nad relacją międzyludzką. Myślę, że to trochę tych wszystkich. Po pewnym czasie grając na koncie demo i testując strategie, które można znaleźć w Internecie (niektóre są dobre, ale w większości są bezużyteczne w dłuższej perspektywie), zdobędziesz trochę doświadczenia, a rzeczy stają się jaśniejsze. To jest czas, kiedy trzeba myśleć o swoich wyborach. Zostań trochę poważnie i wybierz produkt, który pasuje do twojej osobowości i dopiero co zacznij. To może być forex, zapasy, futures, metale, czy co uważasz za najlepsze dla Ciebie teraz. Możesz później zmienić lub dodać produkty. STRONA GŁÓWNA: Punkt początkowy Lekcja 4: Poszukaj Mentora i Systemu Handlowego Bez systemu lub trenera marnujesz dużo cennego czasu i prawdopodobnie pieniędzy. Niełatwo jest zdecydować, od czego zacząć te dni. Internet marketingu sprzedają tysiące tzw. Systemów wymiany życia. Z pewnością zmienić ich życie, jeśli ty i jeszcze sto tysięcy ludzi kupują ich systemy, ale co z tobą Jak można odróżnić słowo usta to chyba najlepszy sposób. Poproś znajomych i innych, którzy prowadzą handel. To nie jest gwarancja, ale dobrym sposobem na rozpoczęcie. Upewnij się, że możesz zdobyć przyszłego trenera lub mentora. Po prostu rozmawiać z sekretarzem coachrsquosrsquo nie jest sposobem na to. Jeśli znajdziesz kurs, który Ci się podoba, spróbuj skontaktować się z osobą i zorganizować osobiste spotkanie online. Porozmawiaj z nim i jeśli chemia jest dobra, wypróbuj. Próbowałem różnych kursów od 2000 i 2005 r. I poszedłem na seminaria również poza granicami kraju. Wziąłem ze wszystkich kursów najcenniejsze informacje i zacząłem tworzyć własną strategię. Ale to tylko moja historia w skrócie. Lekcja 5: Zapytaj o właściwe pytania Przetarg może być prosty, jeśli zadasz właściwe pytania. Nie mówię tylko o pytania dotyczące mentora lub systemu handlowego, ale również o pytania, o które musisz zadać sobie pytanie. Dam Ci przykłady złych lub przynajmniej ldquotoo wczesnych pytań. Myślę, że rozpoznajesz te pytania. Ile czasu zajmie mi się sukces Jak wiele pestek mogę zrobić każdego tygodnia Czy mogę co najmniej 1000 dolarów miesięcznie I donrsquot chcesz być bogaty, ale mogę zrobić co najmniej dobry życia z handlu muszę x kwota pieniędzy do końca roku, czy to jest możliwe Oto kilka klasycznych przykładów. Teraz, gdy mówię, że pytania są złe, mam na myśli, że się mylili, ponieważ nie masz wystarczająco dużo punktów, aby zapytać o te pytania, ponieważ nie zdążyliście osiągnąć co najmniej małych zysków w dłuższym okresie. Letrsquos porównaj teraz teraz dobre pytania, które podobają się handlowi, ale czy naprawdę pasuje do mojej osobowości i jak mogę się dowiedzieć, czy będę w stanie odnieść sukces, jeśli uczę się przestrzegać dobrych zasad systemu z cierpliwością i dyscypliną Mam tylko kilka godzin dzień, aby oglądać moje wykresy mogę jeszcze odnieść Wiem, że popełniam wiele błędów, jak mogę zmienić to, aby przestać tracić i zacząć zwycięstwo Potrzebuję x sumę pieniędzy, jak mam planować osiągnąć mój cel W innym słowa, które automatycznie zadajesz prawidłowym pytaniom, jeśli zrozumiesz jakie masz przeszkody, które chcesz skonfrontować. Udany handel to małe, potężne ziarno w Twoim umyśle, które musi rosnąć. To długoterminowe relacje, a nie jedna noc Lekcja 6: Zrób to krok po kroku Byłem sfrustrowany po wielu nieudanych próbach, aby działał przez około dwa do trzech lat. Byłem w punkcie, w którym powiedziałem Nicka, czy dobrze, czy zostaw to, miałem tak wiele pytań bez odpowiedzi, jakie miałem dobrego, ale w większości złych wyników krótko mówiąc, byłem zdezorientowany, więc zacząłem od zera i odfiltrowałem to, mnie i czego nie doszło. Zacząłem dziennik handlowy i plan handlowy. Zorganizowałem moje transakcje i pary walut, na które chciałem skupić się. Stosowałem zasady zarządzania pieniędzmi i starałem się nie powtarzać tych samych błędów w kółko, ale najważniejsze ze wszystkich zrobiłem to krok po kroku. Nie mogłem stosować wszystkiego na raz, bo to za dużo zmian w zbyt krótkim czasie. Dodanie większej ilości dyscyplin po miesiącu było moim ldquosecret potion. rdquo Lekcja 7: Nigdy nie bój się wypróbować Nie możesz poprawić swoich umiejętności, jeśli nie próbujesz ćwiczyć. Kiedy pomyślałem, że mam coś bardzo silnego, co warto przetestować, otworzyłem konto demonstracyjne i wypróbowałem je na wszystkich warunkach rynkowych. Umieściłem to w moim dzienniku i śledziłem wyniki. Utrzymywałem to, co w dłuższej perspektywie zyskało i pozbyłem się wszystkiego. STRONA GŁÓWNA: Twój zestaw umysłu Lekcja 8: Donrsquot być przestraszony, aby stracić handel Jeśli poważnie traktujesz handel, powinieneś wiedzieć jedno dla pewności, że będziesz tracić transakcje i to jest OK. Byłoby inaczej, gdybyś miał możliwość patrzenia w przyszłość. W takim razie proszę dać mi znać, w przeciwnym razie nie przejmuj się. Musisz wygrać każdy wykup. Wyobraź sobie, wygrywając każdy handel wyczerpałby wszystkie emocje z handlu. Jak można się bawić z handlem, jeśli wiesz, co się dzieje następnego dnia? Nie musisz się martwić, ale musisz to zaakceptować i skupić się na następnym handlu. Lekcja 9: Męstwo dla Twojego handlu Jak zawsze mówię Umieść całe serce w tym, lub zostaw to. Jeśli donrsquot ma pasję do handlu, po prostu marnujesz czas i pieniądze. Nie mówię, że codziennie musisz robić zakupy, albo że musisz się uśmiechać przez cały dzień, ale kiedy zdecydujesz się na zakupy, upewnij się, że jesteś w dobrym nastroju. Ostatnią rzeczą, którą chcesz zrobić, starasz się zarabiać, gdy jesteś grouch. Będą dni, w których nawet nie chcesz widzieć wykresu i to jest OK. W takim przypadku po prostu zrób sobie przerwę i zrelaksuj się Lekcja 10: Bądź pozytywna Jako przedsiębiorca musisz być pozytywnym człowiekiem. Jeśli nie, upewnij się, że to zmienisz. Uważam, że w tej branży prawie nie można odnieść sukcesu, jeśli potrafisz uśmiechać się. Musisz być w stanie usunąć wszystkie negatywne myśli po włączeniu komputera. Upewnij się, że to praktykujesz. W tej sprawie jest wiele dobrych ćwiczeń. Nie lekceważ tego problemu. Pozytywni myśliciele mają ogromną przewagę w handlu. Lekcja 11: Donrsquot Pomyśl o pieniądzach przez cały czas Wiem, że wydaje mi się, że teraz pytam cię za dużo, ale wierz mi, że nie. Jeśli jesteś w punkcie, w którym starasz się przenieść się od przegranej do braku przegranej, a następnie nie do przegrania, musisz już wiele myśleć. Jeśli teraz dodasz czynnik ldquomaking moneyrdquo przez cały czas, będziesz przytłoczony. Donrsquot zapominać, że starając się zarabiać pieniądze powodują stres, jeśli nie jesteś przyzwyczajony do niego. Myślenie o pieniądzach spowoduje także odwrócenie uwagi od reguł handlowych i zarządzania pieniędzmi. W tym momencie potrzebujesz tego rodzaju stresu. Aby uniknąć tego w przeszłości, handlowałem bardzo małych partii i ryzykowałem tylko 0,2 na każdym handlu wziąłem. To nie sprawiło, że byłem bogaty, ale przyzwyczaiłem się do mojego obrotu, a nie na moim koncie. Lekcja 12: skupienie się na swoim sukcesie Kiedy mówię skupienie się na sukcesie, muszę skupić się na swoich celach i celach. Donrsquot niech cokolwiek między tobą a twoimi celami, nawet jeśli na początku nie wygląda tak łatwo. Zawsze mam nowe cele, nowe cele i nowe wizje, więc nigdy nie tracę zainteresowania. Lekcja 13: Wybierz znajomych Wisely Może brzmieć trochę ciężko, ale musisz wziąć ldquocloser lookrdquo na znajomych. Nie każdy tak nazywany przyjaciel chce zobaczyć, że odniosłeś sukces w swoim życiu. Faktem jest, że wiele osób nie jest zadowolonych z ich życia lub stylu życia. Ludzie są zazdrośni i donrsquot lubią widzieć innych, próbując czegoś innego. Rzeczy się pogarszają, jeśli chodzi o pieniądze. Więc bądź ostrożny i masz siłę, aby odejść od takich ludzi. Zwróć uwagę na pozytywnych i skutecznych ludzi. Bądź otwarty i donrsquot być nieśmiały. Spotkaj się z ludźmi, którzy uśmiechają się i nie starają się wykorzystać Ciebie. Zobaczysz i poczujesz różnicę bardzo szybko. Po 10 latach handlu forex nauczyłem się tej lekcji dobrze. STRONA GŁÓWNA: Trading Psychology Lekcja 14: Donrsquot Powiedz nikomu, co możesz lub czego potrzebujesz Czy nie wiem, jak to jest z tobą, ale w przeszłości pamiętam, że wielu przyjaciół i członków rodziny mówi mi, co powinienem robić lub czego nie powinienem robić moje życie. Na szczęście nigdy nie zwracałem na nich uwagi. Kiedy mam pomysł i jest osadzony w moim umyśle, spróbuję poruszać górami, jeśli to konieczne, aby osiągnąć mój cel. Jedyny powód, dla którego chciałbym odejść, byłby, gdyby odkryłem, że to, co próbowałem osiągnąć, nie było warte wysiłku. Więc słuchaj. Następnym razem, jeśli masz plan, a ktoś próbuje dać Ci ldquoadvicerdquo zapytać go, to proste pytanie Czy masz doświadczenie w tej dziedzinie i próbowałeś to yourselfrdquo Upewnij się, że poprosisz o bezpośrednią odpowiedź i zaakceptuj długie historie i usprawiedliwienia. Odpowiedź będzie prawdopodobnie ldquonordquo. Niż możesz powiedzieć ldquoSorry, ale jeśli nie jesteś ekspertem w tej dziedzinie, możesz dać mi advicerdquo. To powinno być wystarczające, aby wyjaśnić twój punkt. Być może nie jest to najbardziej uprzejmy sposób na odpowiedź, ale musisz chronić swoje marzenia Lekcja 15: Donrsquot Powiedz wszystkim Nie musisz mówić całego słowa o swoich planach. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w handlu i nie jesteś pewien, w jaki sposób twoi kumple będą reagować, zachowaj to dla siebie. Upewnij się, że rozmawiasz tylko z ludźmi, którzy mają ten sam zestaw umysłu, co twój. Wszyscy inni mogą czekać Lekcja 16: Podziękowanie Udane Handlowcy Donrsquot zazdrosny, gdy spotyka się profesjonalnych przedsiębiorców, ale podziwia ich sukces. W miarę możliwości staraj się uczyć się od nich. Staraj się robić to, co robią na swój sposób. Spędzaj czas, studiując ich sposoby i zachowania. Wielu ludzi mówi naprawdę źle o udanych handlowcach i stara się winić ich z jakiegokolwiek powodu. Ale zachowaj ostrożność, ponieważ chcesz być sukcesem handlowym, więc jak możesz być tym, kim naprawdę nienawidzisz. Pamiętaj o tym. Lekcja 17: Nigdy nie handlowaj z więcej niż jednym systemem Doświadczeni czy początkujący, trzymaj się jednego systemu i najpierw go opanuj. Zyskaj zyski w perspektywie długoterminowej i upewnij się, że masz dużo zaufania do siebie i systemu, którego używasz. Jeśli uważasz, że musisz wypróbować inny system handlowy później, z ciekawości, bądź moim gościem. Lekcja 18: obwiniaj się, że niezależnie od tego, co dzieje się z Twoim kontem handlowym czy z psychologią przed, w trakcie lub po zakończeniu handlu, nigdy nie winuj nikogo poza sobą. Nawet jeśli ktoś był odpowiedzialny, obwinianie ich tylko przyniósł negatywną energię i to jest ostatnia rzecz, którą chcesz mieć na stole podczas handlu. Podejmij odpowiedzialność 100 i ruszaj dalej. Lekcja 19: Handel z emocjami Prawdopodobnie słyszałeś pojęcie handlu ldquonever z emocjami i po to, aby powiedzieć prawdę, po 13 latach nigdy nie zrozumiałem, że coś takiego może być nawet możliwe. Zawsze radzę sobie z emocjami i nadal będę to robił. I handlu z pasją i baw się dobrze. Pasja i zabawa to uczucia, prawda Strach i chciwość to też emocje, ale nie musisz się martwić zbytnio o te dwie. Możesz dać się pozbyć strachu i chciwości, ponieważ oba są częścią naszego życia handlowego, ale co możesz zrobić, staraj się kontrolować obydwa. Musisz pamiętać o zasadach handlowych, wiedząc, że będą chronić Ciebie i Twojego konta przed większą szkodą. Zrób to, a Twój strach przed utratą zyska na znaczeniu. Lekcja 20: Wakacje z problemami W naszych czasach istnieją godziny, dni, a nawet tygodnie, gdy wszystko wydaje się być bez sensu. Jeśli poczujesz się trochę w środku, po prostu trochę czasu. To mi się zdarza. Kiedy mam to uczucie, robię sobie przerwę i wyjeżdżam na wakacje. Zrób coś podobnego. Przeczytaj dobre książki lub przejdź do hobby. Cokolwiek robisz, upewnij się, że nie ma to nic wspólnego z handlem. Kiedy czas się skończył i czujesz się lepiej, wróć i zrób jakieś ciekawe paczki Kolejna bardzo ważna lekcja po 10 latach handlu forex. Lekcja 21: Znajdowanie partnera handlowego Bardzo ważne jest, aby początkujący handlowcy mogli znaleźć lub zacząć handlować z kimś, kto ma taką samą pasję. Kiedy zacząłem po raz pierwszy, zrobiłam to z dobrym przyjacielem i powiedziałem prawdzie, że mielibyśmy dużo trudniejsze chwile bez wsparcia drugiego. Upewnij się, że Ty i Twój partner handlowy znajdują się na tej samej stronie, kiedy wychodzisz. Oczywiście jest wiele lekcji, które dowiedziałem się w ciągu ostatnich dziesięciu lat handlu forex, ale powyższe są najważniejsze lekcje moim zdaniem. Proszę włączyć obsługę JavaScript, aby wyświetlić komentarze powered by Disqus. With Nikos moje zainteresowanie i pasją do handlu na rynku Forex rośnie. Uczę się pokonać wyzwań na rynku, a handel staje się naprawdę zabawną i przyjemną ścieżką kariery. Coaching i mentor-statek Nikosa doprowadził mnie do tego momentu. Zainteresowane osoby zostaną nagradzane za ich wybór, zaczynając od Nikosa. Jak to doświadczyłem dla siebie i cieszę się z tego, że uczę się przechwycić pułapek na rynku. Na zakończenie osobiście pragnę podziękować Nikos za jego umiejętności jako kolegów handlowców Spartan i zaproszę osoby zainteresowane do dołączenia do nas na rynku Forex. Wiem, że system Nikos działa, ponieważ widziałem jego podróż. Handel to z ufnością, zaufanie i zysk z tego. To nie jest przekonanie, że Nik i jego system są dość niezwykłe. Musisz to określić dla siebie. To jest mój sposób podziękowania dla przyjaciela i mentora za znaczną różnicę w moim życiu. Chciałam to zrobić krócej, ale jest tyle, żałuję, że nie mogę się z tobą podzielić. Przestrzeń ogranicza moje słowa, więc trochę czasu poznać go, więc możesz pisać własne słowa. Ive handlu przez 4 lata, zanim skontaktowałem się z Nikosem, a chłopiec to zrobił różnicę Co najmniej pół tuzina najbardziej renomowanych przedsiębiorców i ceniony sobie guru nauczyli mnie handlować tylko widzieć moje konto maleje do 10 swoich oryginalnych ilość. Pierwszy miesiąc z Nikosem zrobiłem 32 i nie żartuję. Jesteś wszystkim, co ludzie mówią o tobie, Niko i jego tak dobrze robią interesy ze szczerymi prostymi ludźmi. Mam zamiar być za długo przy użyciu systemu. W zeszłym tygodniu zrobiłam 187 pipsów i tak co tydzień. Długie może kontynuować. Chciałbym po prostu powiedzieć Wielki Świetny Świetny system, aby codziennie robić stałą pułapkę. Przed rozpoczęciem pracy z Nikosem handlowałem własnym systemem i robiłam pipsy i oddawałem je w kilku transakcjach, ale wszystko się zmieniło. Jeśli ktoś walczy, musi koniecznie trzeba spróbować systemu Nikos i zobaczyć dla nich siebie, że działa zawsze i za każdym razem. Polecam to każdemu, kto naprawdę stara się robić pestki. W prostych słowach chciałbym powiedzieć, idź za to. Postaram się jak najkrócej. Nazywam się Nikos Mermigas i jestem pełnoetatowym przedsiębiorcą, Capital Manager, założycielem Spartan Forex Trader Academy i autorem kilku książek z eBook amp, takich jak. Handel podstawowy Prosty wzmacniacz skuteczny, przedsiębiorca o wysokiej wydajności itp. W wieku 21 lat, który miał miejsce około 20 lat temu, zacząłem pracować jako muzyk, a później jako nauczyciel muzyki. Tak, jestem taki stary, ale wiesz, co mówią: Wiek przynosi powód jako nauczyciel muzyki Przez wiele lat spędziłem z moją pracą i żonglowałem życie rodzinne. W końcu zrozumiałem, że to nie życie chciałem, a wraz z bliskim przyjacielem sprawdziłem, że to doskonałe zadanie, które oddałoby mi życie i wolność. W 1999 r. Eksperymentowałem z giełdą na giełdzie, podobnie jak inni początkujący, bardzo szybko straciłem całą swoją inwestycję. Pamiętaj, największy błąd najbardziej początkujących (jak ja wtedy) to inwestują na rynkach, zamiast inwestować w wiedzę i szkolenie pierwsze jednak, przez moje poszukiwanie czegoś innego odkryłem, że rynek walutowy bardzo ładnie spełniał mój Kryterium Wolności. Muszę powiedzieć, że na pierwszy rzut oka była miłość. Ale jestem pewna, że ​​pewnie wiesz, że zakochanie się to łatwa część, praca nad związkiem może być najtwardszą rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłeś Ponieważ postanowiłem, że to będzie moja przyszłość, postanowiłem opanować rynek finansowy Rynek. To znaczyło poświęcenie z mojej strony, a wiele prób i błędów, ale bycie nieco upartym i wyzdrowiem zdrowe ja pomogło mi przezwyciężyć większość technicznych i psychicznych przeszkód handlowych gładko Jak wielu z was walczyłam przez wiele książek, kursów , seminariach i systemach, ale nie osiągnąłem mistrzostwa, wiedziałem, że mnie odkupi. Musiałem zmienić swój sposób myślenia i miałam szczęście, że przypadkiem znalazłem prawdziwego mentora. Ten wielki człowiek to biznesmen z ponad 50-letnim doświadczeniem. Ten człowiek był handlowcem, zanim pojawiły się nowoczesne komputery i jego mądrość prawdopodobnie uratowała mi wiele lat rozczarowania. Tak jak studiowałam i praktykowałem, wziąłem informacje, które uważałem za użyteczne, a teraz mając dobry pomysł, zacząłem tworzyć własne reguły, a potem mój własny system handlowy. Potrzebuję trochę czasu, ale stworzyłem reguły i poszedłem za nimi z cierpliwością i dyscypliną. Pamiętaj, że byłem w miłości i wszyscy wiemy, kiedy jesteś zakochany cierpliwość jest bardzo trudną cnotą wezwania. To powiedziane, że moja cierpliwość wreszcie się opłaciła, rzeczy zaczęły odwracać się w mojej łasce powoli, co było zmianą, której nie byłem w stanie tak szybko trawić. Kiedy podwoiłem moje konto handlowe, przestrzegając własnych zasad handlowych i zrozumienia rynków i zachowania wykresu, wiedziałem, że udało mi się zawsze wierzyć w siebie i moje zasady. Patrząc wstecz, widzę, że handel nie jest trudny do nauki. To naprawdę może być bardzo proste. Wszyscy mamy skłonność do komplikacji rzeczy, nie mając prawdziwych powodów, aby to zrobić, a moim zdaniem jest dlaczego większość ludzi traci na rynku Forex. Wielu ludzi pytało mnie, dlaczego nauczyłam się, czy odniosę sukces w handlu, a odpowiedź jest bardzo prosta: ja absolutnie kocham handel, ale mój zawód jest nauczycielem, więc jest to z natury w mojej krwi. Uwielbiam też widzieć innych, a kursy Forex uczyniły mnie lepszym handlowcem. Coaching inni przypominają mi, że podążam za moim własnym planem i strategiami handlowymi 100 Powodem, dla którego rozpocząłem prywatne programy mentoringu, jest bardzo proste. Jest tylko jeden sposób na to, aby uczniowie podejmowali działania i postępowali, aby uzyskać szybkie rezultaty szybko i równomiernie, a to jest osobisty kontakt i wsparcie. Ma około 1on1 lub małych grup mentoringu i jest w stanie sprawdzić wszystkie etapy na każdym poziomie podczas procesu uczenia się. Mówię o technicznej i metalowej części handlu, bo nie ma pomyłki, której nie zrobiłem, jeśli chodzi o handel. Jedyne, co robią 100 uczniów, jest to, że kiedy rozmawiam z nimi, tworzyć z nimi plan handlowy, analizować rynki z nimi i uczyć ich wszystkiego, co wiem na żywo w procesie krok po kroku. Widziałem wspaniałe wyniki od członków, którzy dołączają do moich prywatnych kursów mentorskich i chcą zachować to w ten sposób. Więc jeśli uważasz, że handel jest dla Ciebie, nie marnować czasu i podjąć decyzję, aby dołączyć do nas jak najszybciej Happy amp zdrowego handlu

No comments:

Post a Comment